My Story Our Secret♥♥

Disclaimer♥


Hi there (Y) Mira/Lia as usually called :) Seventeento-be :* SPM candidates'14 :> Welcome to my blog ^^ Enjoy for nothing . haha .

Entries About Link Love

Tagboard♥



Soul♥

 

Credits♥

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: NAA♥
Others:   
Yahoo,Yippie,Hoorayyy :P
             Hi , Assalamualaikumm :') Alhamdulillah..Exam lia da lepas..wit-2..lega sesangat..rasa cam nak jerit ja weihh dekat kelas tadi time hantar paper last..paper kh :) Seriously,exam kali nieh susah :( memang banyak paper yang tak boleh jawab..n exam kali ieh yang pling letih bgi lia :( ye lah,study sampai pukul 1, 1.30.. atoto..mana pernah dibuad lia.. lia ken selalu tidur awal :) tapi is okay ,  ad orang teman kan..alele..tiap malam texting dengan dia..kadang-2 dia sampai tertidur la..haha..kesiann awokkss <3 Thanks teman orang eh ? hihie :*

               Cuti 2 minggu aite ? yahoo,,hoorrayy,yippiee :) haha..syok sangat dah ler tuh.. tapi homework still dapat ..ayoyo..dengan kerja kursus sejarah..haishh.. malaihhnyaa :/ btw,cuti tetap cuti..nothing change :P sampai-2 rumah je,adik lia jerit 'weh,cuti weh ' haha..excited bebeno kau ea dik..huhue..lepas nieh da boleh online macam biasa..ye lahh,sepanjang minggu exam nieh asyik online pakai phone jekk..haha..kay lia tetap online :P

          Nanti lia nak ke kelantan n terengganu..aum-2 :) lama tak pergi kelantan..rindduu sana :( rinduu zaman tadikka..hmm..hmm..korang mner eh skrang ? rinduu korangg :( mesti korang pandai-2 dah ken sekarang ? Ya Allah,pertemukanlah aku dengan diorang..sekali pun tak ap :( da 9 tahun tak jumpee :/

            Lia harap exam kali nih okay..walaupun tak se bagus yang lepas..is okay...jangan sampai parents lia kecewa dahh :( lia takut gilaa nih. :/ exam kali nih memang lia tk boleh jawab..err..acano lah result lia ken ? hmm..act,lia memang tak nak fikir pasal exam time cuti nih..tapi tak boleh :( lia risauu :/

         hmm..kenapa kau datang balikk weh ? Ya Allah,rasa macam nk luruh je jantung lia bila tengok nama dia dekat phone time mesej sampai tuh :/ err..aku ingat kau da tak ad dah dlam life aku :( aku ingat kau da tak kisah kan aku..seriously,aku tak sangka kau muncul balikk..kenapa sekarangg weh ? kenapa ? aku terkejut giloss..aku rasa cam nak nangis je bila kau kata kau rindu aku :(  n kau kata aku intan payung kau :( then,kau mengaku yang kau tuh bf aku..hmm..why now dear ? Kenapa tk masa yang aku perlukan kau sangat-2 tuh :( 

         Kayy stop..lia jiwang hari nieh..hewhew :P biasa lah..sekali sekala.. meroyan di siang hari memang ceni :) k lah,nanti lia update lagi kay ? byee.. love you :<3



: tadi kan,kan..iteww sembang kejabb dengan dia..aww..aww..berani awok ken tegur kita ? seriously,dupdadupdap iteww tadi tahuk ? haha..tapi iteww tahu awok pun maluu sebeno nye..saja nak tunjuk berani :P ken-2 :P * haha..gedikk nye aku..godaiii..


Older Post | Newer Post