My Story Our Secret♥♥

Disclaimer♥


Hi there (Y) Mira/Lia as usually called :) Seventeento-be :* SPM candidates'14 :> Welcome to my blog ^^ Enjoy for nothing . haha .

Entries About Link Love

Tagboard♥



Soul♥

 

Credits♥

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: NAA♥
Others:   
Tambah Tolak ♥
   

                                 Assalamualaikum :) hi korang..act,tetibe je rasa nk update..bukn ad bnda sangat pun nak story..:3 well, as u know..sekarang nieh semua pakat busy dengan exam rite?? hihie..sekolah lia pun da start ..tapi untuk menengah atas je lah :) menengah bawah 20 hari bulan nieh..err..err.. kay --' lia tk ready ap pun lagi..takutt nya wehh oo..boleh ke lia jawab ? hmm.. kawan-2 , study group maw? aku tk boleh study sorang-2 nieh..lailailailai... #teringin nk study dengan awokk..hihie..k gedikk ><

                               by the way,petang isnin tuh terserempak dengan dia..dia?ex-crush :( kayy, sengall gilaa --' tersenyum-2 ..err..kay ,hang senyum memangg comell..tapi aku tk jelly macam dulu la woiyy..rasa nak bagi kaki ja kod..hmm..hmm..seriously,aku still marah dengan hang :( awat yang buad lagu tuh weih ? aku manusia --' ada perasaan bangangg..hati aku sakit gilaa weih time nampak hang semalamm.. kalau nak taw,hang lah laki first yang buad aku ceni :/ thanksssss </3

                              Now,lia try jadi happy :) for kawan-2 kelas lia,hampa jangan pelik kay kalau one day aku bising dekat kelas ?? hewheww..boleh percaya ka nieh mira?? haha..hopely :) lia suka tengok orang happy-2 dekat sekolah :) nmpakk cool kod..lia ? kay,sumpah nmpak macam ~!@#$%^&* je..haha..ken hampa?

                      Ad orang kata muka lia serius dekat sekolah..alele..lia pun peliks sebenarnye..serious sangat ke aku dekat sekolah weih? aku tak senyum kat hampa ka? err..tk pernah tengok aku gelak ka ap? haishh..sorry weih, kalau hampa ad rasa aku sombong or what dekat sekolah..seriously,aku bukan macam tuh..aku happy go lucky kod :P haha..lia dekat rumah macam biasa je..bisingg..tapi bler dekat sekolah je,terus lain..tetaww la pasai paa --'

                      Rindu ? k act,lia tengah rindu someone..ex ? boleh dikatakan..tapi tak officially kod..haha.. acano uh? kelmarin  ternampak  dia..hmm..hmm..weih,aku rindu kau gila nieh :( asal kau tak tegur aku lansung weih ?  4tahun lah siall..kita berselisih tapi salah sorang pun tak bertegur..kalau kita lepak ramai-2 pun kau haram nak tegur aku..kau add aku dekat fb,aku accept..tpi kau tk penah pun nk tgur aku..yang kau reti like status aku  je..aku tak tahu dah macam mana nk buad aku baik balik dengan kau..aku rindu nak jadi bff kau,aku rindu nak memain dengan kau,aku rindu nak bergurau dengan kau :( sekarang ? Ya Allah,aku rasa macam aku nieh tak pernah wujud je dalam kehidupan kau ://

              Hari nieh lia agak gila kan? macam-2 lia story..belacann kodd.. :PP haha..tak suka? kay,blog lia ..lia punya pasai..hampa tak suka boleh belah..hihie..hari nieh emosi lia tak menentu agaknya..sat happy,sat risau,sat nak marah..macam-2 lah :( hmm..k lah nnti sebelum exam lia update..insya-Allah :D k bhaii :*


 : NURUL AMIRA ALIA TIDAK CUKUP KUAT UNTUK HADAPINYA KALAU BENDA TUH JADI UNTUK KALI KEDUA :( Lia risauu gila :/

            


Older Post | Newer Post