My Story Our Secret♥♥

Disclaimer♥


Hi there (Y) Mira/Lia as usually called :) Seventeento-be :* SPM candidates'14 :> Welcome to my blog ^^ Enjoy for nothing . haha .

Entries About Link Love

Tagboard♥



Soul♥

 

Credits♥

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: NAA♥
Others:   
BEST FRIEND FOREVER ♥
              Hye guys :) k hari nieh da 3 May ken?? hmm..cepatt nyoo..da bulan lima..hm..da nak dekat setengah tahun weihh..errr,PMR pun da nak dekat..Ya Allah,takutnya liaa.. btw, Hi May :) bubye April :D bulan nie lia da tak nak nangis-2,malas-2,taching-2 lagi macam bulan lepas..bulan lepas lia asyik sakit hatii jaa weihh :(

              First,now lia da start jealous weihh..Ya Allah..awat yang jadi lagu tuh pun lia tataw weihh :'( lia tak boleh kalau ad girl lain dekat or sembang  dengan DIA .. hurmm.. even,girl tuh bff lia sendiri,,sorry kawan :'( aku memang jealous sikit kalau hampa dekat dengan DIA :( kayy..aku mengaku memang aku da start sayang DIA :3 so,hampa hampa jangan dok tanya lagi kay? hewwhew.. :)

             Okay..hari nieh birthday junior sekolah lia.. alang-2 da update,lia cerita sekali lah okay? act,lia memang lupa gila-2 yang hari nieh birthday .. pagi tadi,sebelum pergi sekolah,ntah macam mana tah..tergerak hati nak online..so,online..macam biasa..lia mesti tekan birthday tok wish diorang..hari nieh tekan-2 keluar nama Yusra Amirah II ..er ? k pelikss sat..memang tak ingat..n time tuh agak terkilan sebab adik yusra tak ingat lia pasal birthday dia..padahal lia da suruh dia ingatkan..macam biasa,lia kurangg ingat birthday orang..sebab tuh selalu suruh ingatkan :")

              Lepas tuh,terus lari bilik cari fon..then,buka message :D terus text yusra..berharap yang dia belum pergi sekolah..nak wish dekat sekolah takut tak jumpa dia..ye lah,lia jarang keluar kelas kan..time rehat pun makan dekat kelas je..10 minit lepas tuh,yusra reply :) k Alhamdulillah..dia belum pergi sekolah :D ap-2 pun,HAPPY BIRTHDAY KAY HOTTIE ? MOGA PANJANG UMUR N DIMURAHKAN REZEKI..I LOVE YOU LAH PRETTAY JUNIOR <3 jangan lupa tuntut hadiah kay hunn?

YUSRA AMIRAH :)
            n now lia nak story pasal bff lia pulakk..ntah kenapa..tetibe nak story pasal diorang.. :) kayy..bff lia ~~ iffah,saffa,myza,dayah,pikah :D lia pun tak tahu macam mana kitaorang boleh rapat macam sekarang act..iffah dengan saffa ? lia memang rapat dengan diorang dari sekolah rendah lagi..dari darjah 1 lagi weihh..aumm <3 sampai sekarang kteorang ber-3 sekelas :) myza,pikah,dayah?? start kenal diorang form 1 lah..kelas sama ken..tapi time tuh tak rapat sangat.. haha :P

          Ye lah,time form 1,lia dengan iffah senyap gila nak mampus..haha..diorang ber-3 tuh lain sangat..lagipun lia segan gila kod nak tegur diorang..seriously,first time lia tengok diorang..err,diorang nieh mesti budak famous nieh,budak pandai n bla bla bla :) ahah..so,memang segan gila..tambah-2 time tuh,pikah penolong ketua kelas..k memang tak tegur la ken :)

           Masuk form 2,ntah macam mana kteorang ber-6 boleh rapat..start form 2,diorang memang bff lia..lia baru kenal diorang tuh macam mana ..kay,depa memang baik gila okay dengan lia?? seriously,perangai diorang tuh lain sangat dengan perspektif lia time form 1 :D hehe..sorry kawan,kalau aku penah bersangka buruk dengan hampa..hihe.. *wink-2*

           Until now,kteorang still rapat..walaupun perangai kterorang berbeza-2 it's okay..now,rehat sama-2,pergi perhimpunan sama-2,pergi sana sama-2,pergi situ sama-2 :) haha.. Sehingga hari nieh,belum pernah lah kteorang gaduh ke ap ke..salah faham sikit-2 tuh biasalah ken..

Syafiqah ~ k dia nieh comell,kecik je :) muka macam minah arab ..hihie..mata dia,alahaii,,jealousnya lia..pengawas di sekolah n satu-2 nye pengawas dalam AISHAS :) perangai dia?? haha..ikut mood kod..mulut tuh bising jugak lah..dia alim okay?? suka tengok..bila la dia nak jadi macam dia..kadang-2 matured  jugak lah..minat dekat senior kteorang :PP haha.. status : always single..hewhew..dekat kelas duduk tepi lia jeh :) ap-2 pun,thanks sebab jadi kawan kami n selalu nasihat kan kami..sayang hampa gilaaaa <3

Hidayah : dia nieh cunn <3 hitam manis orang kata :) perangai gila-2 jugakk..suka gila nak buad bisingg..alahaii..pasai pa tataw :P suka buad something,yang akan membuatkan orang pangkah dia..haha..lawak ja hang okay? agak bersosial :) maksud lia, peramah lah..dengan semua kawan..good rite? status : singleeee..hewwwheww..ingat kay sayang? setiap kata-2 ku,akan ku kotai..aku tak kan bercinta sebelum hang couple dulu..lolllzz :P hihie..aku sayang hang la weihh :P thanks sebab selalu buad aku senyum dengan perangai hang tuh.. <3

Amyza- myza nieh gila ayu..alahaii..lembut gilaa kod..nak marah pun lembut weihh,siapa nak cuak? haha..myza nieh lawaa gilaa kod..sumpa cakap..suka muka dia..muka orang baikk :) staus : opps,maaf takeenn :) amyza nieh cepat gelabah kod..hehe,cepat sangat rasa putus asa n rasa dia tuh tak boleh..alahaii..awak lembut sangat-2 lah nuur amyza lazim <3 i love so much dear :)

Saffa~ budakk hot SMK SIKK :) hampa kenal ? haha..budakk nieh memang gilaa cunnnn bakk hanng..haishh..seriously,aku memang jealous dengan hang okay? hmm..dia nieh,memang kawan lia dari kecik lah ken..dia baikk :) lia selalu panggil dia SAF :) hampa tok sah dok gatai panggil dia saf kay?? saf tuh aku punya :P bhahaha..status : singlee..tapi maaf hatinya sudah berpunya *wink-2* lailailai..dia nieh suka sangat baca fikiran aku n tahu je ap yng aku rasa..hihie..macam-2 la hang weih..btw, i love you so much saffa binti mohd said.. Inshaallah, u're my friends untill my last breath dear <3

Iffah : dia nieh satu-2 nya kawan gila-2 aku dekat sekolah..haha..dengan orang lain payah sikit nak gila..dia nieh ja yang tahu perangai aku sebenarnya..haha..to iffah , thanks okay sebab selama nieh hang layan ja perangai gedik,gatai,gila,hegeh aku nieh..walaupun sejak menjak nieh aku rasa hang rasa da muak n meluat dengan perangai gedikkk mengada aku niehh :) hangg selalu adaa ja dengan aku..sorry kalau selama nieh aku story semua benda dekat hang ..sorry sebab banyak cakap sangat dekat hang n hang dengar..sorry sangat sebab aku suka paksa-2 hang..ken? aku suka paksa hang mai rumah aku,paksa hang update blog,paksa hang buad itu,paksa hang buad tuh..sorry :( sumpa aku tadak niatt :'( aku janji lepas nie aku da tak paksa-2 hang dah..no more - ' haishh..hang nieh ken' , 'tuh pun malas ' , 'err..hang memang ' .. :) iffah nieh comelll gilaa banganng..putihh gila kod..jealous dengan muka gebu dia tuh :( status : oppss..takeenn by MR F.D :) ad scandal dengan ketua kelas kteorang..hehe..ceittt,,aku tipu --' lastly, i love you nur zatul iffah binti zulkiffli until my last breath..promise (Y)

i love them so mucchh


             k stop..hari nieh aku meroyan banyakk gilaaa :) k bhaii..cinta buad emelda <3

: hang selalu buad aku semakin sayang hang weihh :'( tapii seriously aku takutt sangat..kalau one day, hang dengan orang lainn.. </3 butt pleasee sayanng jangan lah dengan diaa :(


Older Post | Newer Post