My Story Our Secret♥♥

Disclaimer♥


Hi there (Y) Mira/Lia as usually called :) Seventeento-be :* SPM candidates'14 :> Welcome to my blog ^^ Enjoy for nothing . haha .

Entries About Link Love

Tagboard♥



Soul♥

 

Credits♥

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: NAA♥
Others:   
Budak SMK SIK :) hewwheww..
          -Assalamualaikum-

          hye korang..hmm..da lama lia tk update benda nieh ken..alele..korang kisah pulak ken?? haha..act,lia penat n busy gila sekarang..tmbah-2 minggu nieh..hmm :( hanya tuhan yang tahu apa perasaan lia..

          Minggu nieh tiap hari sekolah,lia n kawan balik lewat..alahaii..ltih banganngg..tiap hari buad kerja geo ja..err..err..da meluat lia tgk..tiap hari pressure sebab benda tuh..awat la yang payah sangat nak siap :( kadang-2 lia rasa putus asa ja dengan semua nieh..da rasa bosan dengan hidup lia nieh..rasa susah sangat..tapii...sedetik dekat hati lia nieh kate,semua bnda niee pasti ad hikmah nya rite?? Allah da atur kan semua nya ..kita cuma menjalaninya je.

         Now,hati lia celaru sangat..fikiran lia buntu..da tak boleh fikir ap-2..blannkkk !! tiap kali lia rasa cm nieh.,lia mesti ingat ALLAH..time tuh lia rasa cm nak menangis je..dekat sekolah selalu rasa cam tuh..tapi lia tak mampu nak nangis,and pendam ja benda tuh..hmm :(

       Lia dengan opah je dekat rumah sekarang..family lia yang lain semua ad dekat kl ..hurnm..diorang pergi semalam :( isnin baru balik..hmm..lama nyaa..letih buad semua kerja dekat rumah nieh..aku rindu hampa weih fais,fariss.. :(

      k la..kali nieh,short entry ja okay ?? hmm..not in mood..k bhaii :*

  to my bff's : sorry okay hampa?? minggu nieh aku angin ja kan dengan hampa?? sorry gila..tobat tadak niat..aku stress gila-2 minggu nieh..hmm..btw,i love you guys so much la weih..thanks for being my friends :)

    weih,taw dak..kalau aku stress ja aku mesti tgk muka hang..ahah..lawak okay muka hang?? comell..hilang skit masalah aku..hmm..aku pun tak faham..apa yang aku rasa sekarang..errr..seriously aku harap..aku tak jatuh cinta kat hang..k bhaii :(
 

      


Older Post | Newer Post