My Story Our Secret♥♥

Disclaimer♥


Hi there (Y) Mira/Lia as usually called :) Seventeento-be :* SPM candidates'14 :> Welcome to my blog ^^ Enjoy for nothing . haha .

Entries About Link Love

Tagboard♥



Soul♥

 

Credits♥

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: NAA♥
Others:   
AMIRA ALIA KUAT :(
               Assalamualaikumm..hye u olls..huhue..lama lia tak update ken?? hee..biasa lah..budak exam ken..sibuk memanjang..hihie..now,tengah sibuk dengan oral,ujian lisan..hihie..letihh lerr..folio pun lia belum siap..lia baru buad sikit..hari tuh cikgu lia pergi mesyuarat kerja kursus tuh la..aleh-2,format kena tukar..haisshh..spoiill la weihh..err..leceehhh..

            hari nieh hari jumaat..aumm..sukaa <3 sebab?? cuti la ken..hikhikk..lia malass giloo nak pergi sekolah guyss..ntah ap yang ada dekat sekolah pun lia tetaww..sampai lia malass sangat nak pergi..kalau pergi sekolah,hati lia mesti risau kan something,jantung nieh degup kencang je,memang tak boleh duduk diam and rasa nak nangis je..haishhh..awat nieh alia ooyy??

         Ya Allah,..tolong lah jangan benda tuh berulang lagi..serius lia tak mampu nak tahann..kalau lia sayang dia pun..apa lia boleh buad..bgtaw dia?? couple dengan dia?? alahaii..memang tak lahh..n lia tak nak benda tuh jadi dua kali..hurmm..lia tak sanggup tahan sayang nieh weyh..tolong la jangan buad aku sayang kan dia.. bukn untuk setahun lagi :(

            hurmm..now,lia rasa lonely sangat..serious cakapp..now,semua orang nak lari dari lia n nak tinggal kan lia..korang suka buad aku sdih weihh..aku perlukan hampaa niehh..humm..tadi lepas hantar iffah..duduk dekat depan  rumah tuh and try refresh balik diri lia..bestt je tadi..rasa tenang sangat..dengan pokok-2,angin n time tuh  nak hujan..tapi tak hujan pun...hmm..lia da fikir semua benda..n lia da nekad nak lalui semua tuh macam biasa..n tak banyak fikir sangat..

              to kawan-2 lia yang memang ad dengan lia  sekarang..thankss youu sayangg..awak memang faham saya..to my sis sayang..thankss okay?? sebab bagi adik luah kn semua dekat sis..n fahaamm adikk..sayaangg sis gila-2 lahh..n to my gedik friends..HAHA..thanks care aku okay?? walaupun aku selalu buad hang sakit hati..hang adaa ja ken time aku sediihh..hurmm..sayaangg hangg giloo kawan  :* ..

                 tadi nampak awakk *F,,alahaaii..awat henseemm sangat ?? dengan baju melayu nye..alele..lelaki melayu terakhir okay?? haha..*jelly* cairr kitaa weihh..tak sangka dapat juga tengok awak.. hee..masa tuh lia kata lamaa sangat tak nampak awak ken?? hihie..then,awak kata saya rindduu awakk..then,saya kata no comment..haha..saya rindu awaakk lerr :* tolongg faham alia boleh??

 KALAU MIRA TAK MENGAKU YANG MIRA SAYANGKAN AWAK..MAKSUDNYA MIRA SAYAANG AWAKK LAAAA :*




         


Older Post | Newer Post