My Story Our Secret♥♥

Disclaimer♥


Hi there (Y) Mira/Lia as usually called :) Seventeento-be :* SPM candidates'14 :> Welcome to my blog ^^ Enjoy for nothing . haha .

Entries About Link Love

Tagboard♥



Soul♥

 

Credits♥

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: NAA♥
Others:   
I will miss u guise!! (entry bergambar)
                                 -Assalamualaikum-

   oke hari niyh lia nk buad entry bergmbar keyh?? gmbar budak-2 kelas 2u1..huhue..pape pon gambar-2 niyh bukn hak lia..lia nak curik pic org jerp..hee..tapi nnti lia kredit kn keyh syg??


 niy bff lia..syg korang doh..


dyeorang niy kawan baik giler-2 lah..

 hanim n aiza ..

Farah Nur 'Ayuni..oke..dax niy mmg chumell..syg kamu budax..
aku taw dye chumell..but sorry..she is takenn :)


Farah n Hidayah..

Atas: Dayah,Nisa',syahir n man
bawah : saffa n qies..(time jamuan)

oke..niy lah sweet couple yg lia citer uh..haha..pic dyeorang pon same..
man n aiza..sory aku c u r i k picca korang..


:)  


qies,mai n min..dorang kawan baik..jgn kacaw..shuhh2

 qies..huhue..spect tuh ramai yng pnjam..hehex..
A'ala..ketua kelas 2u1.. :)


min , mai n A'ala..
kan da kte ramai yng gune spect tuh.

qies n min..kawan sampai mati :)

 khairunnisa..budax hot + femes dekad skula..hee..
tengah prepair sagu..auww..sedapp wok..
hanim,farah n aiza..dorang pon kawan baik gegiler..
hulur ke hilir.. :)


mama Azizah..(belum kahwin oke)
garang :) ajar math kteorang..

sweet ken?? hehe..like-3
kn da kte dorang kawan baik
farah: anda comell..haha..suke-2
aiza n hanim: errr..no caption -,-


atototo...sweet la korang..hee..
ain : yg suapkn
zati.. :)

khusyuk bebenor..
fauzan,syahir,nazir..

nazir..
scandal iffah n dayah..haha..oke..aku tipu

boys 2U1...fauzan,man,anas,nazir.. :)
(budak laki kelas aku ada 7 orang..harap maklum!!)
sorang jer yng tk ad dalam sume-2 pic niyh
AZMI!! :P

             act,byk lagi dekad lappy..tapi lappy tuh mak lia bawak pergi alor star..hari ni adik lia tournament..tnggal lia..err.. nanti upload lagi keyh :)bye2..btw,aku syg kawan-2 aku sanad-2..jgn amik dyeorang dari aku oke??lydsm lah <3



:happy holiday guise...btw,aku nk mintk maaf kalaw aku ad buad salah dekad korang..i knoe i'm not a perfect..tapi kaw tuh perfect sanad ke syggs?? tak ken?? so sdar diri siked..hee..boleyh tk kalaw cuti niyh nk pnjang siked?? hmmpp..tk nak masuk `2012`..errr...arghh..tak nak..sape nk PMR  wokk??takudd bhaii...hmmp.. :(





credit time :
farah,man,syahirah n balqies.. :)








Older Post | Newer Post