My Story Our Secret♥♥

Disclaimer♥


Hi there (Y) Mira/Lia as usually called :) Seventeento-be :* SPM candidates'14 :> Welcome to my blog ^^ Enjoy for nothing . haha .

Entries About Link Love

Tagboard♥



Soul♥

 

Credits♥

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: NAA♥
Others:   
HOLIDAY..n I'M A GREYSONATOR.. :)
                     


aku masih minat JB walaupon aku tgh giler dgn GC..
*aku still minat JB sbab suara dye nice..aku suke dgr..peace (Y)

                                          -Assalamualaikumm-


            hey..hari niy update lagi..hikhok..semalam tk story mory ken?? semalam entry bergambar jerp..so,hari niyh nak story mory siked la..huhue..hari ni hari ke-2 cuti skula..tapi rase cm 2 minggu dah..haha..rindduu sekolah :( ..oke,sumpa kte aku rindu sekolah..tahun depan pergi sekolah dah form 3..FORM 3!!err..kejub je ken?? tahun depan da nak exam..adoh-2..

             Semalam dari pgi smpai ke ptg kerja lia ONLINE..haha..puass..mm2..tk kluar pun..duduk jer kt rumah..btw,semalam da buad LMC BA..auww``!!rajin tak lia?? oke thank you..semalam tk ad keje nk buad,time tuh da boring kod mengadap efbee..haha..g la check LMC yng ad..byk la wokk..LMC BM berlambak..lia da buad setengah..hehe..kaw hade??

        ouh yer,semalam beday orang tue..haha...lia mmg tk ingad..sory okay??pnggil dye MR.F jerp..boley ken?? malaz nk kasi taw nme penuh..umo dye 15..tue setahun jerp..tapi ttp nk pnggil kaw org tue..hehex..mule-2 wish dye at efbee,tpi tgk dye tk onl puns..astuh teros text dye..so,mmg sah la semlam 18/november/2011 beday dye..auww..!!try to remember..^^..dye mintk hadiah..huhhh..beday lia dye tk kasi puns?? okay,dye kter dye lupe..so fine ..dimaafkn..tpi mmg tk blikn lah present tok dye..LUPA~~..karang nk g topapkn dye jerp..hihix..hadiah jugakk tuh,ea tk org tue??~~~ :)

        Petang niyh Iffah da balik kampung..err..so,mmg tk boleyh jumpe dye dah..adoh-2...rinduu kaw la budaxx..btw,take care taw??jgn nak mengade-ngade cari pkwe baru dekad kg tuh..haha..oke,aku taw kaw rindu pakwe kaw tahap gaban ken??atoto..sian nye kaw weyh..aku surok kaw dtg taman aku kaw tk nk..kalaw tk boleyh jumpe pakwe kesayangan kaw tuh..hmmpp..

             Petang niyh harap-2 ad orang keluar..lame tk out..lepak-2,sembang-2,gossip-2..aku rindu nk buad mende tuh..hehe..btw,tadi ad video GC dekad.ntv 7..auuww!!!!!!lia jerit satu rumahh..ahha..kaw hade??lia mmg tk boleyh tgk pic dye,dgr lagu dye,n tgk name dye..lia obses la dgn dye..serius cakap..n terkilan sanad tk boleyh tgk dye time AIM tuh..hmmpp..hari niyh ke semalam tah dye buad show dekad KK..errr...aku JELESSS..!!!nak jumpe dyee..oke,lia taw,tk mungkin ken??hmmpp..

             Dekad efbee ramai yg kte tk pyah sanjung-2 sanad la GC niyh..nabi muhammad lagi baguss..oke,yng  tuh lia taw..n lia terasa bhaii..sebab lia mmg da minat dye..GREYSONATOR n ENCHANCER..hmmpp..tapi bukn lia tk ingad allah bukn tk ingad nabi..lia buad ap yng Allah suruh..lia still tutup aurat..insyaallah,kalaw tk ad yng menghalang..tapi setiap manusia tuh ad kelemahan,lia ad perasaan..lia tk boleyh halang kalaw lia da minat dye..tapi lia tk penah jumpe dye ken?? bukn boleyh kawin pon..yng korang risau sanad tuh ap psal??..act,lagi bagus minat GC dari tergedik-2 nan pkwer..tk ker betol??haha..oke sory..sebeno-2 nye,aku jelesss..nak boyfiieee <3 aku rindu nak couple :(

          hmmpp..btw,lia nk buad challenge sndri boleyh?? haha..sepnjang cuti niyh..setiap kali lia post,lia akan story psal budak kelas 2U1..sehari sorang..oke tk?? hehe..k lah..myb challenge tuh mule besok.. bye :)


: weh,asal tetibe aku rindu kaw ekh?? oke...aku rindu nak jumpe kaw la OT... :)

            

              

         

         

         


Older Post | Newer Post