My Story Our Secret♥♥

Disclaimer♥


Hi there (Y) Mira/Lia as usually called :) Seventeento-be :* SPM candidates'14 :> Welcome to my blog ^^ Enjoy for nothing . haha .

Entries About Link Love

Tagboard♥



Soul♥

 

Credits♥

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: NAA♥
Others:   
first time puasa di perak..*for this year
Photobucket




                        hey korang...update lagi.. :)..hee..suke2..keje nk meng-update je Lia niy kan..haha..saje jerp..bosann..btw,sahur hari niy Lia makan nasi..Lia jarang makan nasi..tpi semalam mak Lia ad buad ketam masak lemak..hee..tuh yng sahur mkan nasi tuh..Lia suke crab much2 tahuk??kalaw makan nasi dengan ketam mesti selalu makan lambat..kesian mak kene tunggu Lia..sorry ea mak..

                      Semalamkemas rumah doh..tpi tk ltih sanad..sebab sebelum niy dah kemas woo..semalam onl satu hari..baguz la sanad kan..haha..semalam family pergi bazaar pon Lia tk pergi..efbee punye psal..haha..nasib parents Lia tk kte pape..wuhhhuu..bez semalam dapad onl 24 jam..tpi ad mase berhenti jugakk la yunk oii..

                 Semalam berbuka dekad rumah..act,lepas buka parents Lia janji nak g umah opah then teros g billion..sampai umah opah da dekad kol 9.30..then,ayah kte tk pyah g la billion..hisshh..spoil mood tao??adek2 Lia lagi la..merajuk tak tao psal..dan2 tu jugak nk balik..dalam kete sume senyap..then,ma buad2 nk sembang..sorang pon tk lyan..last2,Lia jer yng sembang nan ma,,tuh la sape sroh janji lagi..kan anak2 mak niy dah buad muke bebal.. :)

             sian betol tgk adek2 Lia semalam..balik2 teros tido..ha!!da memang bebal la tuh..ma kter hari niy nk pergi billion..harap2 jadik..jgn jadi cm semalam pulak.huh...Lia balik2 jer teros cari lap..haha..memang bagoz..semalam 2 unknown number hantar text ucapan hari raya,,sumpa Lia tk knall...then,tanye la sape..kod2 la ade secret admire kan..haha..wekk doh aku..last2,budak kelas aku jer pon..boy n girl..haha..

                eh2,semalam Lia chat dgn dye huu..aww..awww..bez kod..haha..gilermereng suda..dye tnye Lia tk blik Perak ker??hihie..tao pulak kaw ea?? ingad kn da tk taw..LOL..tpi dye asyik on off jerp..last2,time dye off tuh,Lia da nk pergi umah opah..so,kejurb je la IM nyer..hee..kisah pulak aku??.. :P

            Semalam dari pagi smpai malam..text dengan iffah jew..hahah..aku boring doh..tuh aku kacaw kaw..haha..jahad kan aku??nanti time raye Lia nk calling2 sume kawan2 baik Lia dekad efbee doh..so,kene la practic buad sore comell..hahaha..suare Lia cm hampeh tao??burok siod..nk dgr??,,hee.

           kat sini hujan tk berhenti doh..adoiyy..tapi line tetap oke..hee..oke la..kene g tolong mak buad cornflake niy..pye2..syg kamu banget sich..


: sory tk layan kaw..ko da buad kredit aku abis la bro..ko text aku dgn ayt ko yng tah pape tuh..mlaz aku nk melayan nyer..n satu lagi sebab nyer aku da mlaz nk text dgn boy SMK SIK..tahukk??aku da serik bhaiii.. :(


Older Post | Newer Post